Ganska så bra

Saker och ting flyter på ganska så bra just nu. Är helt enkelt ganska så nöjd med min tillvaro. Nu har jag visserligen haft några trevliga dagar bakom mig, men rent generellt så är det bättre än det var tidigare. Med tidigare menar jag i våras, då jag var ganska så missnöjd med det mesta. Det gick riktigt trögt med skolan. Var riktigt trött på att hålla på med det och jag gjorde inte mycket med det heller. Helt klart en misslyckad termin, något som drar ner ens humör väldigt mycket. Dessutom var jag inte särskilt nöjd med att jobba så många söndagar. Var knappt ledig någon söndag från sent i höstas till i slutet av maj. Detta betydde att mina utekvällar/fester/resor etc. var väldigt få under den perioden. Man måste liksom göra såna saker kontinuerligt för att må bra, i alla fall jag. Nu ska jag dock inte gnälla över att jag jobbade natt, för det blev jag van vid.

Nu i somras har det blivit lite resor, nu besök, samt lite fest. Kanske inte så extremt mycket, men fullt tillräckligt för att jag ska må bra och trivas. Hoppas att jag ska kunna hålla fast vid det efter sommaren, då jag inte ska jobba söndagar. Just nu gäller det att njuta av läget. Jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0