Release

Har haft en trevlig helg i Karlshamn. Jo, igår var kanske inte så mysigt eftersom jag var lite seg efter fredagens festande. Var på Martins releasefest för hans nya skiva, och det var trevligt. Inget pretentiöst eller så, mysigt helt enkelt. Träffade några trevliga människor och drack lite vin dessutom. Eller, det kanske blev ett eller två glad för mycket, därav den lite sämre lördagen. Men jag överlevde, och det är åtminstone det viktigaste.

Idag så blev det långpromenad med Anders O längs strandpromenaden i Karlshamn... eller mer bredvid den. Hoppade på stenar nästan hela vägen bort till Vägga. Ordentlig träning där kan man säga, minst. Träffade "Kungen" också, vilket inte var helt oväntat... och Thomas körde förbi med bil. Njöt verkligen där ute vid havet...

Snart är det dags att dra iväg igen... det är dags att sticka ner till Simrishamn för jag ska jobba mån-ons. Midsommar på fredag, har inte bestämt mig för vad jag ska göra ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0