Färdigröstad

Så har man varit och röstat. Röstat? tänker du kanske. Ja, jag var och förtidsröstade, och anledningen till det är att jag har planer till helgen och kanske inte hinner med det då. Var uppe på högskolebiblioteket och röstade, och det var lite dåligt för jag fick vänta. Gick fram till receptionen en gång, och då var de upptagna med att hjäpa nån med att skriva referenser, typ, så jag gick och skrev ut ett papper, och när jag kom tillbaka var jag tvungen att vänta en gång till. Oerhört klantigt att inte ha tillräckligt med personal, när man har ansvaret för förtidsröstning. Men nu har jag i alla fall röstat, så det är klart.

Det där pappret som jag skulle skriva ut var ett kvitto på att jag betalt kanoten som jag bokat till helgen. Ska till Halen och paddla lite tillsammans med ett par kompisar, vilket är en riktigt bra idé. Nu får jag hoppas att det blir av, för det verkar som om sjukdom hägrar på horisonten. Vore trist att behöva ställa in, men samtidigt är jag glad över att jag tog med avbokningsskyddet, så man får tillbaka det mesta av pengarna om man inte skulle sticka iväg och paddla.

Och vad gjorde jag egentligen igår. Jo, jag hängde med AJ stora delar av dagen, vilket var riktigt skoj. Började med lite ärenden på bibblan, sen blev det bowling en timme, vilket var riktigt skoj. Följde upp det med glass i parken, sen grillning och till slut paj tillsammans med Discovery, hehe. Riktigt lyckad dag måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0