Midsommar

Set blev ganska så stressigt igår innan det var dags att ge sig av mot Sjöbo. Skulle städa en del, men satt och kollade på film hela morgonen istället. Kom till slut igång med städandet, och det blev lite hastigt gjort, men gjort blev det till slut. Gjorde så att hantverkarna ska ha fritt framför fläktarna, där de ska kolla, jag vet inte vad. Dammsög lite, de synliga ytorna i alla fall, så jag får göra lite mer längre fram. Kom iväg gjorde jag, och det öste ner regn just när jag skulle cykla till stationen, lagom roligt. Därefter blev det lugnt. Firade midsommar med farsan, Annika, hennes mor som är 89 år i år, och Annikas bror. Åt lite sill, tog ett par små nubbar men mer drickande än så blev det inte. Grillspett blev det med, gott, och senare överbliven tårta från farsans jobb. Spelade nån frågesport också, men det var gamla frågor och få som man kunde. Sist blev det film, såg Flatliners... en ganska så trevlig rulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0