En period till slut

Ytterligare tre dagar på jobbet. Har varit mycket trött, men det har ändå varit bra. Nu började dessutom sommaren komma fram vilket välkomnades inte bara av mig, utan även av många andra. Man kan väl inte säga att det varit fullt av människor på stan, men en del har det faktiskt varit. Ändå har det varit ganska så drygt att jobba, men så blir det ju när man inte har fullt upp. Är dessutom van vid att jobba på som tusan på tidningsbärarna, och när det blir såhär är det kanske bara naturligt att man blir lite uttråkad. Farsan var dock i stan i tisdags så det blev frukost och lunch i lite annat sällskap, och dessutom pizza på kvällen... trevligt.

Idag ska jag till jobbet en gång. Det blir jordgubbar och glass, vilket jag inte tänker missa. Sen åker jag upp till Kristianstad för att städa undan lite, spela lite Sims 2 och sova ut ordentligt. Hinner kanske med en eller annan film också, och lite mat förhoppningsvis. Hade egentligen tänkt sticka ut och cykla lite idag, men eftersom vädret är tråkigt (blåser som tusan och regnar till och från) så skiter jag nog i det. En eller annan sida i Harry Potter lär man nog också ta sig igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0