Lugn helg med sällskap

Så är jag ensam hemma igen! Joss var och hälsade på från i fredags till idag. Det är alltid uppskattat med lite sällskap. Hade passat på att ta lite ledigt i samband med detta. Eftersom jag jobbat tre veckor i streck så kändes det bra att få ett par nätter ledigt att få sova ut ordentligt. Det gick helt enligt planerna den första dagen, inte helt och hållet den andra då vi var ute på Harrys (Kippers) tills det stängde kl 3 på natten. Sen var man bakis också, så någon vidare sömn blev det inte. Märkligt, då vi inte drack några större mängder egentligen. Hela gårdagen blev alltså minst sagt sabbad. Fast vi gjorde ju annat med. I lördags var vi ute en sväng på stan, hämtade biljetterna till U2, köpte ett par byxor och lite fika som vi åt sedan. Tog det lugnt en stund med melodifestivalen och pizza dessutom. Bortsett från lördagsnatten var det en väldigt lugn helg, och trevlig. Hann med att se Madagaskar 2 och en Beck-film på fyran igår också.

En rolig grej är att Josefine är omöjlig att väcka när hon väl somnat. Jag jobbade natten till idag, och jag kom hem, käkade lite frukost, duschade... helt enkelt väsnades lite grann, men väckte ändå inte henne. Dessutom var hon tyst, så man blev inte störd när man skulle somna på morgonkvisten, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Var byxorna goda?

2009-03-16 @ 22:10:48
URL: http://whypoc.blogg.se/
Postat av: Rob

Vet inte, men fikan var!

2009-03-17 @ 11:58:52
URL: http://standardiserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0