Skitdag

I natt var det dags för en ny runda, och det visade sig att det blev skitjobbigt. Var inte klar förrän kvart i sju, och då missade jag flera tidningar. Reklam, blåsigt och att jag var tvungen att vänta på tidningar spelade stor roll. Inatt ska jag följa listan lite mer noga där det är brevlådor, eftersom märkningen förmodligen inte stämde helt. Inte så kul att det finns mer reklam att dela ut, men nu slipper man i alla fall Hemmets Veckotidning, jävla pisstidning.

Tack vare att jag var klar så sent kom jag också i säng väldigt sent och sov väldigt länge (vaknade en stund på förmiddagen och lyckades knappt somna om). Så kl två steg jag upp, och det satte väl sina spår resten av dagen. Har varit på väldigt blandat humör, och varit väldigt trött och seg. Stod och lagade mat, svor till ordentligt om jag spillde eller stötte emot något. Det blir tidigt i säng, vill inte sova bort hela morgondagen. Ska förresten ner till Simrishamn imorgon och hälsa på farsan. Bara över dagen dock, det räcker gott och väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0