Melodifestivalen 2009 - alla låtar

Nu har jag suttit jättelänge och rangordnat alla låtarna, som jag tycker att de borde ligga, från hela årets melodifestival! Om alla hade tävlat i en stor final hade jag tyckt att de borde ha kommit i den här ordningen. Låtar som gick till anda chansen i kursivt, direkt finaliset i fetstil, internationella juryn med understreck.

  1. Cookies n beans - What if
  2. Måns Zelmerlöw - Hope and glory
  3. BWO - You're not alone
  4. Nina Söderquist - Tick tock
  5. Alcazar - Stay the night
  6. Amy Diamond - It's my life
  7. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing me tenderly
  8. Velvet - The queen
  9. EMD - Baby goodbye
  10. Lili & Susie - Show me heaven
  11. Heat - 1000 miles
  12. Emilia - You're my world
  13. Jennifer Brown - Never been here before
  14. Malena Ernman - La voix
  15. Scotts - Jag tror på oss
  16. Mikael Rickfors - Du vinner över mig
  17. Agnes - Love love love
  18. Star pilots - Higher
  19. Maja Gullstrand - Här för mig själv
  20. Molly Sandén - Så vill stjärnorna
  21. Markoolio - Kärlekssång från mig
  22. Sarah Dawn Finer - Moving on
  23. Caroline af Ugglas - Snälla snälla
  24. Marie Serneholt - Disconnect me
  25. Rigo & The topaz sounf feat. Red fox - I got you
  26. Susanne Alfvergren - Du är älskad där du går
  27. Next 3 - Esta noche
  28. Shirley Clamp - Med hjärta fyllt av ljus
  29. Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
  30. Lasse Lindh och bandet - Jag ska slåss i dina kvarter
  31. Sofia - Alla
  32. Thorleifs - Sweet kissin' in the moonlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0