Mobil och dagsutflykt

Skrev för ett tag sedan att jag hade problem med min mobiltelefon. Batteriet tog slut jättefort. Jag vet inte vad som hände därefter, men jag har inte haft några problem alls sedan ett tag. Jag vet inte om det beror på att den laddades ut helt, eller att jag hade den avstängd när jag laddade den, men något måste jag ha gjort rätt. Det är alltså inte längre aktuellt med att köpa en ny telefon, vilket jag är förhållandevis nöjd med.

Fick reda på att jag ska få tillbaka pengar på skatten, det är ju trevligt. Ny TV nu kanske?

Igår kom farsan hit en stund, drack en kopp kaffe innan vi gav oss av till några butiker för att han skulle köpa några saker. Därefter åkte vi ner till Simrishamn tillsammans och lagade mat, åt och pratade om grejor. Passade på att se en film, det fick bli Screamers - The Hunting, som var något av en besvikelse. Visst, lite underhållande var den, men inte alls som den första som jag gillade mycket. Det var iofs för mer än tio år sedan jag såg den för första gången, hehe. Men det var ett trevligt besök där nere.


Kommentarer
Postat av: Anders O

Nice, jag fick också pengar tillbaka! Vad blir det för tv? :D

2009-03-25 @ 20:51:52
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0