Mystiskt sjuk

En väldigt märklig sak hände i morse. Till en början så gick det bara bra. Delade ut tidningarna och alla maxi-bladet, som jag brukar göra på måndagarna (även om vi har två dagar på oss). Blev klar i skapligt bra tid, men precis innan jag kommit hem så börjar jag känna mig illamående. Det blev bara värre och värre och jag trodde ästan att jag skulle kräkas. Satt en stund och kallsvettades och mådde riktigt kasst. Åt alltså inget, vilket är relativt ovanligt, jag brukar göra det. Mådde något bättre efter att ha duschat.

När jag vaknade senare så hade illamåendet försvunnit, så det blev en liten runda till gymmet. Det blev dock inget långt pass som jag bestämt tidigare eftersom jag inte ville riskera att missa girot. Tänkte ta en bastu efter men den var inte uppvärmd tillräckligt, och jag hade faktiskt inte hunnit så länge. Nästa gång ska jag fråga om bastun är igång när jag kommer dit, för det är riktigt najs att sitta där och gotta sig i värmen.

Kommentarer
Postat av: AJ

Märkligt, är du stressad?

2009-05-11 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0