Nervös

Var lite mer spänd inför natten som gick än vad jag trodde att jag skulle vara. Höll på att somna i ganska så god tid, sen så kom jag på allt jag hade glömt, och så var det kört. Fick ligga och läsa ett par omgångar till, försöka somna efter varje omgång och till slut gick det. Blev nån timmes sömn till slut, vilket är bättre än inget. Hade säkert kunnat sova i trekvart till egentligen, fick vänta ganska så mycket borta vid tryckeriet. När jag väl körde buntlinjen så gick det bra, inga problem alls. Sen när budlinjen började kände jag mig direkt lite orolig över om jag skulle hitta. Satt och hade ont i magen, visste inte om jag körde rätt, var väldigt osäker. Det var väldigt nära jag ringde in till nattchefen för att fråga om vägen, men strax efter det så började jag komma in i rytmen och sen gick det riktigt bra. Magontet släppte och resten av rundan gick relativt bra. Kul att köra bil för en gångs skull, utan att behöva kliva in och ur bilen konstant som på söndagarna. På tal om det så kör jag min sista natt där natten som kommer, dessvärre har jag lärling med mig och det är lite sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0