Promenad i mörkret

Kom nyss hem från min kvällspromenad. Förundras lite över hur få det är som använder reflexer när de är ute och går i mörkret, man syns faktiskt väldigt dåligt i trafiken, trots att det finns gatubelysning. Sen så är det oerhört få cyklister som har lyktor på när de cyklar, det är ju bara korkat, och olagligt för den delen. Själv använder jag alltid lampor när jag är ute och cyklar, och reflexer om jag promenerar. Att låta bli är ju bara korkat!

Idag blev det en promenad på dryga timmen, men då var jag dessutom och handlade lite. Var inte så jättesugen på att promenera idag egentligen, men jag tog mig i kragen och gick. Får ta med musik eller något sånt imorgon, så man inte blir så förbaskat uttråkad. Kan ju vara ganska så segt att gå och gå om man inte direkt är på humör.

Imorgon så tänkte jag baka lite, det var nämligen så att jag köpte ingredienserna idag. Det var ett tag sedan jag bakade bröd, så det ska bli trevligt. Köpte ju faktiskt en ugnsform för ett tag sedan, bara så att jag skulle kunna baka, men det har inte blivit något ännu.

Kommentarer
Postat av: AJ

Kan bara hålla med dig om reflexerna, folk är korkade.

Blir det det trevliga grova brödet? Degen (eller smeten snarast) är väldigt kletig vad jag minns.



Ciao

2009-11-04 @ 03:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0