Tre ljudböcker

Har blivit klar med tre stycken ljudböcker till. Utmärkt att underhålla sig själv med när man delar ut tidningar. Annars så går man och lyssnar på podradio, vilket också är väldigt trevligt förstås. De senaste böckerna är dock Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson, Människa utan hund av Håkan Nesser och Deception Point av Dan Brown. Den första boken är den tredje i millennium-trilogin och handlar om... ja, det behöver jag kanske inte berätta här, för det finns säkert de om inte läst de andra böckerna eller sett filmerna för den delen. Den andra boken är den sämsta jag läst/hört i år. Tyckte inte alls om den, väldigt tråkig och allmänt seg. Det hände liksom inget, och det där brottet som skulle lösas av poliserna verkade nästan lösa sig självt. Nej, rekommenderas inte alls. Den sista boken är en ganska så fantasifull, teknik-fetischerande, actionladdad roman i sann Dan Brown-anda. Påminner väldigt mycket om Digital Fortress i stilen. Jag tyckte den var ganska så spännande, lite jobbig uppläsare, och den var lite väl otrolig för att jag skulle kunna svälja allt.

Nu får det dock bli podden några dagar innan jag drar igång med nästa bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0