Angående vloggen

Har inte gjort några vloggar nu på ett tag, spelade förvisso in en förra måndagen, men sen orkade jag inte klippa ihop den och lägga upp den på nätet. Känner att jag inte direkt har något att visa upp, det är liksom samma sak dag efter dag. Mitt liv är ganska så innehållslöst, eller snarare så att det inte är värt att visa upp. Jag har det inte dåligt, men när jag gör roliga saker tillsammans med andra så brukar de inte vilja vara med, vilket gör att hela händelsen inte går att visa. Då är det kanske lika bra att låta bli vloggen ett tag, åtminstone i den formen som jag haft hittills. Om jag behöver berätta om något som berör mig i övrigt finns ju alltid den här bloggen, man måste inte filma allt man gör, man kan ju skriva också.

Förmodligen kommer jag att lägga upp fler videor när jag känner mig sugen på det, just nu är dock inte ett sådant tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Engla

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 07:39:55
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-20 @ 05:11:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0