Mat, Sagan om ringen & promenad

Har haft en bra helg i Karlshamn, som vanligt. Dessutom blev det första gången som jag testade "riktig" sushi, men jag måste tyvärr säga att jag inte är helt och hållet frälst. Det var helt ok, varken mer eller mindre. Sen så blev det paj efteråt, men det var ju knappast första gången jag åt det, haha. Lämnade lite till efter middagen idag, som var tapenadefisk. Ja, minns inte exakt vad det hette, men gott var det. Har blivit frälst på tapenade, både efter dagens mat och efter restaurangbesöket förra veckan. Sen så hann vi med en lång härlig promenad ut mot Vägga, via strandpromenaden hem. Dessutom var planen att jag och Anders skulle se alla tre delarna i Sagan om ringen (de förlängda versionerna), fast vi hann bara med två och en halv innan det var dags för mig att fara hem igen.

Är det inte dags att komma loss och flytta till Karlshamn, jag trivs jättebra där.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Karlshamn är väldigt väldigt mycket trevligare än Kristianstad

2010-04-12 @ 06:16:00
Postat av: Inez

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 01:13:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0