Angående ESC2010 [26/03-2010]

Det har varit ytterligare en lite slö period i mitt bloggande och mitt vloggande, men idag kom det faktiskt upp en ny video. Kände att jag ville göra nånting, spela in video, klippa lite och posta det på Youtube. Egentligen så vill jag göra det hela tiden, men jag känner att jag inte direkt har nåt kul att filma och lägga upp, och därför så blir det inget alls. Kom på att jag vid ett flertal tillfällen lagt upp vloggar där jag går och handlar, och hur kul är det i längden? Jag undviker den frågan så länge. I vilket fall som helst så la jag upp en video idag, och den går att beskåda nedan. För er som vill följa mig på youtube går det bra att bara kolla in den här länken så kommer ni direkt till min kanal. Annars kommer jag säkert att posta mina videor här också, får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0