Skitnatt

Shit vilken natt det var på jobbet, bland det tråkigaste jag varit med om. Är på plats strax efter halv tre på natten, och sen går jag och vankar av och an i en timme lite drygt. Då kommer tidningarna i separata delar, vilket innebär att alla som ska ha Kb ska ha två delar, både A och B. Det blir som att dela ut två tidningar till alla som vanligtvis bara har en. En massa extratid tog det, men som tur var var tidningarna tunna idag. Sprang på i ett bra tempo så jag var ändå klar strax efter halv sju. Nej, sån här skit gillar jag inte och det äör en jävla tur att det bara är lite drygt två veckor kvar innan jag ska sluta. Exakt 14 nätter kvar att jobba, åh vad det ska bli gött när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0