Vad har jag gjort?

Ok, jag har varit fruktansvärt inaktiv på den här bloggen den senaste tiden, senaste inlägget var i maj i år. Då skrev jag att jag hade lite drygt två veckor kvar att jobba på tidningsbärarna, och så är det såklart inte längre. Är dock tillbaka på företaget efter sommarjobbet och en period utan något alls. Det känns bra att försörja sig själv, men jag är ute efter ett riktigt jobb på heltid, dagtid dessutom.
Fem månader är en lång tid, och vad har egentligen hänt under den perioden? Jo, jag har som sagt sommarjobbat, varit på några konserter, spelat in några videobloggar, köpt en ny dator, hälsat på kompisar, varit på festivaler. Ja, lite av varje helt enkelt. Det som skiljer denna sommaren ifrån de tidigare är att jag inte varit på någon större konsert i stil med Iron Maiden (2008) eller U2 och Depeche Mode (2009). Skulle gärna åka och se Maiden igen nästa sommar, men det ligger dåligt i tiden, för det är något annat lite halvt planerat då. Det hela beror lite på omständigheter jag beskrev i det första stycket.
Jag har dessutom ändrat utseendet på bloggen, eftersom jag tröttnat rejält på den gamla. Jag var egentligen aldrig nöjd med den och vet nog inte riktigt varför jag hade den från första början. Vet inte hur länge jag kommer att behålla den, men ett tag i alla fall. Det beror lite på hur mycket tid jag kommer att lägga på bloggen. Vem vet, jag kanske inte kommer att använda den så mycket, eller så kommer jag att göra det. Den som lever får se.
Det var allt för den här gången!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0