Jag såg polisen

I lördags satt jag och redigerade en video på datorn, den handlade om poliser. Strax därefter hör jag en bil stanna utanför, och tänker att det var ju tusan vad vad mycket trafik och ljud ikväll. Bara en stund innan hade jag hört en massa uppståndelse utanför granntrapphuset. Nu är det så att polisen kommit så det har tydligen hänt något. Det visar sig ha varit en misshandel i trapphuset bredvid mitt. En kille som haft fest tillsammans med några vänner hade blivit biten i ansiktet av sin granne när de var på väg ut för att fortsätta festandet. Polisen kommer till platsen för att undersöka, och med poliserna följer ett kamerateam. Jag hade ingen aning om vad det var för team, men det visar sig vara en inspelning av ett nytt TV-program på TV4 Plus som ska heta "112 - Poliser". Jag spelade in en liten vlogg om det hela, se nedan. Det är spännande med saker som händer i vardagen.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, Var med och tävla om en länkning på min blogg i dagens trailer eller dagens låt, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-16 @ 15:22:41
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0