11.18

Försöker hitta fokus! Kan inte hitta fokus till att ta upp min bok och börja med den sista hemuppgiften. Kan bara tänka på annat. Tanken vandrar iväg, och jag vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka. Men det har varit värre, verkligen. Ska nog sticka bort till skolbibblan och sitta där en stund och försöka plugga lite. Inte någon dator som kan dra i ens uppmärksamhet. Jovisst, det finns datorer där, men de är ju så långsamma så det är ju inte alls samma sak. Dessutom sitter man inte och slösurfar eller skriver blogg som man gör hemma, eller lyssnar på musik för den delen. I Somras skrev jag visserligen blogg på skolan, två gånger till och med, men det var för att min datorskärm gått sönder. Duscha, sticka bort till skolan, ta med böcker och anteckningsblock, penna och MP3-spelaren, och kanske ett äpple att tugga på också. Brukar ju bli hungrig ganska snabbt när jag är i biblioteket, vilket är anledningen till att jag inte brukar sitta särskilt länge. Dags att angripa dagen! Klockan 11.18!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag kan intyga till alla läsare att Robert - precis som alltid - hållit sina ord. Jag träffade nämligen honom på väg till skolbibblan. Hoppas att han kom jättelångt! =D

2007-11-08 @ 16:13:48
URL: http://kratzek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0