Helg

Sitter och skriver vid Anders Os dator nu. En TV som viar tennis är precis framför mig... skulle kunna byta kanal, men wtf, det finns ju inget annat att se ändå. Igår åkte jag hit med tåget, till Karlshamn, och det var jättesmidigt att jag kunde köpa en biljett hit med mitt rabattkort från skånetrafiken. Sparade typ 15 spänn på det också, men jag är inte så optimistisk när det gäller tillbakaresan, finns inga automater här och jag vet inte om de tar såna kort på tåget. Bara att vänta och se helt enkelt.

Igår var vi (jag, Anders O, Martin och Jimmy) nere på Ågatan. Trevligt litet ställe tycker jag. Satt och snackade en massa och drack lite grann. Höll det ganska sparsamt för min del, men Anders var ganska så lullig när vi gick hem. Kilkenny, och GT blev det, och Jimmy envisades om att vi skulle beställa in Äppelmartinis (Appletini). Det var väl lite sidådär med den där drinken, men GT sitter aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0