Social

Blev till slut klar med med Bradley. Jobbade på ganska så bra idag, men jag är inte helt nöjd. Men den skulle in idag, och jag tror nog inte det krävs mycket mer än så. Har ingen aning om hur mitt betyg på den kursen kommer att se ut, känns som man spottat ur sig hemuppgifterna bara för att och inte lagt ner så mycket tid på det. Men å andra sidan, om jag nu är ute efter VG på hela den här kursen så räcker det just nu med VG på uppsatsen, och den måste jag få VG på i vilket fall som helst. Så det spelar ingen roll egentligen, eller hur?

Annars så kom Timmy på besök idag. Blev en massa snack om skolan och såna saker, behövde lite uppdatering efter så lång tid. Åt Eldorados lasagne bolognese, och det smakade bättre än förra gången. Värt pengarna? Kanske... Kulinarisk upplevelse? Knappast! Ska kanske åka ner till hålan nästa helg, den efter denna så jag berättade det också. Men det var trevligt...

Men det är fika imorgon, men några från klassen! Ser verkligen fram emot det. Har inte haft något i skolan på ett tag, en vecka, och jag tycker faktiskt om att vara i skolan och snacka sociologi med folk. Detta kommer jag verkligen att sakna!

Har trots mitt pluggande hunnit chatta en massa på messenger. Ja, jäklar vad jag har varit igång! Folk som jag inte brukar chatta med och folk som jag aldrig chattar med och så naturligtvis de vanliga med. Har egentligen varit grymt social idag. Enda besvikelsen är att Jennie varken svarat på messen eller på smset! Men, det får man väl ta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0