Städa

Är mitt uppe i min städning. Börjar minst sagt känna mig svettig. Min jäkla dammsugare alstrar en massa värme. Visst, värme är bra, men inte i alltför höra temperaturer. Har städat riktigt ordentligt faktiskt, men det är en bit kvar ändå. Alla dammråttorna under sängen, soddan och bakom datorn är tillintetgjorda, för att inte tala om under soffbordet... oh my god vad skitigt man kan ha det utan att behöva märka det. Fast det värsta var nog inne i datorn ändå. Fläktarna var ju igenproppade av damm. Den ena var jag tvungen att plocka bort för det hade ansalmats en massa därinne som inte ville ut annars. Nu är datorn ganska så mycket tystare, och det är skönt. Den är visserligen inte tyst, men jag är nöjd tills vidare. Måste skaffa nya fläktar.

Hade tänkt städa hela lägenheten idag. Köra allt, dammsugning, torka golv... allt! Men just nu känner jag mig väldigt seg, och jag måste göra andra saker, som att skaffa mat. Behöver ha mat, har bara ätit några mackor och ett äpple idag för jag hade nästan inget annat hemma. Gnälligt? Javisst :D

Nä, om man inte skulle fixa till sig och sen dra till affären.

Kommentarer
Postat av: Malin

Städning är kanske inte dirrekt underhållning.. (:
ha det bra!

2007-11-01 @ 14:01:32
URL: http://maaalle.blogg.se
Postat av: Anders

En liten rolig länk att piggas upp med.
Roligt hur de i artikel klumpar ihop alla tidningarna.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=707844

2007-11-01 @ 14:31:05
Postat av: Anders o

Ja, herregud, glöm för all del inte att städa bakom soddan.

2007-11-01 @ 16:10:24
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0