Suck

Epiphany (feeling), a realization or comprehension of the essence or meaning of something or someone. An inspired understanding arising from connecting with profound insight, awareness, or enlightened truth.

Det var ett ord som Gudmund sökte igår, och fann, men han var ändå inte säker. Jag är säker, och jag tror jag upplevde en sån nu på sätt och vis.

Annars mår jag ganska så dåligt. Har ont i huvudet, min mage gör uppror mot mig, nere i halsen känns det som någonting är på gång också. Allmänt kasst helt enkelt. Ovanpå det, sömnbrist, elle kanske tack vare. Sov riktigt uselt inatt, hade mycket att tänka på efter gårdagskvällen, tvungen att sortera intrycken och det kan vara jobbigt. Det var inte dåligt alls igår, jag hade det riktigt trevligt, trots att jag inte drack eller gick ut. Så det är inte bakfylla, trots att det känns så, hehe.

Hade funderingar på att städa min lägenhet, något som jag skjutit upp ett tag nu. Visst, det är inte rörigt precis, men det behövs har jag en känsla av. dammråttorna börjar hopa sig i hörnen och under sängen. Under soffan vill jag inte ens tänka på, har gjort några fatala försök att dammsuga därunder. Jag måste dessutom ta tag i mig själv, köpa lite nya kläder till Henriks fest. Behöver deperat ett par nya jeans, och jag hatar att handla kläder ensam. Har åtminstone 50 kronors rabatt på H&M, från blodgivningen till på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0