Seg och hungrig

Fick en vägbeskrivning om hur man snabbast kommer från stationen till IMER av någon okänd Malmö-bo, tack för den, nu kanske det går snabbare att komma fram!

Idag har jag tvättat och pluggat, och det är i princip allt, och handlat också naturligtvis. Eller ja, det kanske inte är så självklart, men det gjorde jag i alla fall. Annars har jag varit ganska slö hela dagen, har haft svårt för att sitta ner och koncentrera mig längre stunder, men jag fick lite gjort, och det är ju alltid något. Tvätten gick hur bra som helst, inga problem alls! Ibland brukar det vara lite strul, framförallt att tvätten inte är torr när jag ska ta upp den till lägenheten. Den här gången hade jag den långa tiden i tvättstugan (4 timmar) så det fanns tillräckligt med tid att torka allt. Huvan på min röda tröja var dock lite fuktig fortfarande, men å andra sidan är den väldigt tjock, så jag är inte precis överraskad.

Ska bli skönt att lägga sig i en säng med rena lakan, det är mysigt! Skulle nästan kunna gå och lägga mig redan nu, så trött känner jag mig faktiskt! Men ikväll ska jag se Van Helsing, med Kate Beckinsale! Ja, jag struntar helt i den där australiensaren, jag ser den för att Kate är med. Det är ganska kul, för hon dödar vampyrer i den här filmen, och så är hon själv en vampyr i Underworld! Tyvärr ska hon inte vara med i den tredje filmen, om det nu kommer en sådan, och det är synd för hon var ju halva behållningen.

Hungrig har jag också känt mig sedan igår. Har varit sugen på att äta hela tiden nästan, trots att jag är mätt. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men min aptit har blivit enorm på något sätt. Jag skyller helt och hållet på min träning. Fast trött och hungrig, man kanske har blivit gravid? Hahahaha :D

Kommentarer
Postat av: AJ

Har du varit bortförd av utomjordingar är det kanske inte helt otroligt, haha.

2008-01-25 @ 04:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0