Iväg mot Göteborg

Ikväll så gäller det äntligen, Iron Maiden på Ullevi. Efter att ha väntat så länge så har man knappt kännt att det varit särskilt spännande längre, men nu när det är så nära så börjar det. Den enda gången det var hastigt påkommet var när jag köpte biljetten, vilket jag skrev om här. Jag hade ganska så fel om vilket datum de skulle spela i Göteborg, trodde för tillfället att det var juni, men men. Nu har jag biljetten här framför mig, och oj som den legat och väntat på den här dagen, precis som jag har. Om tre timmar går tåget från Kristianstads station, och sen så är vi framme halv tre i eftermiddag. Det blir inte så mycket tid till att gå omkring i Göteborg, men å andra sidan så slipper man stressa nu på morgonen. Packa, duscha och käka frukost... det är så min morgon ser ut. Nu är det dags att göra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0