Riktigt förbannad

Sitter och är asförbannad. Fick nämligen ett brev från högskolan om att de vägrar registrera mina poäng förrän jag har betalat min kåravgift för VT-08. Jaha? Är det kanske MITT fel att det dragit ut så mycket på tiden? Är det tack vare mig som det går in på den nya terminen? Jag ringde naturligtvis direkt, och den tredje personen som jag pratade med skulle ta hand om saken, och prata med mina lärare. Om de bestämmer att jag ändå måste betala kåravgift så får jag en reducerad sådan, men ändå en avgift som jag inte gjort mig förtjänt av. Dessutom så kommer den INTE att bli reducerad, då uppsatsen var på 15 hp och gränsen för att betala full avgift är 15 hp. Så nu sitter jag här, och kanske måste betala dubbel kåravgift för den här terminen tack vare att mina lärare misslyckats med att hålla nere tiden för att uppsatsen ska bli klar. Ovanpå det håller mina pengar på att ta slut, och med CSNs byråkrati så vet man att det kan ta ett tag innan man får något. I dagsläget vet jag inte om jag komemr att ha råd att betala min hyra i slutet av månaden, och det suger så jävla mycket. Förmodligen så överdriver jag lite, men om jag ska registreras hos kåren först, sen kanske måste söka studiemedel igen, sen skicka in studiebekräftelse, det kan ta ett tag. Jävla skit vad jag är arg! Jag som tänkt plugga och packa och sånt, det funkar ju inte liksom! Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0