Väckt av en främling

Vaknade redan kvart över sju över att solen ville lysa in i mitt hem, tyckte att det var fint men jag ville sova vidare en liten stund till, så de gjorde jag. Sen ringde det någon till mig, vilket är väldigt irriterande när man vill sova. Svarade i telefonen, men den som ringde ville helt plötsligt inte prata längre utan la på direkt. Att bli väckt av en främling som inte vill prata med en är ganska så irriterande. Nu gav det mig dock möjligheten att stiga upp och typ göra saker, som att plugga till exempel, men den senaste timmen har jag inte gjort något vettigt. Jag räknar alltså inte Youtube eller bloggar som något vettigt, det är bara nöje! Det blir havregrynsgröt till frukost idag, eftersom jag inte var förutseende nog att handla grejer igår. Vad brukar ni äta till frukost?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ja, verkligen. Mest tycker jag det är synd för hon verkar vara rätt ärrad av sin sjukdom, och SER inte ut som hon vill vara där. Men man tror så mycket. Nordman
eldade ju aldrig upp den där häxan. Och om de gjort det, vad skulle de eldat på lördag? :D Och för att vara ett sånt freak som jag är, så har jag inte röstat en enda gång det här året, men sannerligen om jag inte ska hjälpa till att rösta bort en och annan. :D

2008-03-05 @ 22:52:01
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0