Äta glass

Har precis kommit hem från en liten stund på stan tillsammans med Anders O! Han var på väg hem från sina föräldrar där han spenderat sin helg. Det var fint väder, men förvånansvärt få folk ute. Det kan nog bero på att det i princip var stängt överallt. Tänkte egentligen att vi skulle käka glass vid torget, men det var stängt där så vi fick ta Duvanders istället. Nu har man varit där också, även om vi satt på deras uteservering. Banana Split! Mums! Jag var lite tveksam i början eftersom det kostade en del pengar, men gav mig till slut! Det var mysigt att sitta där vi solen och snackade om det ena och det andra.

Så, nu är det "dags att deklarera"! Tänkte egentligen att jag skulle fixa avdrag för resor till mitt sommarjobb, men jag kommer inte ens i närheten av de kostnader som krävts, haha! Så, var är mobilen någonstans? ;-)

Kommentarer
Postat av: malmöbo

fotbollsmatch?

2008-05-04 @ 21:01:31
Postat av: Rob

malmöbo: Det är mycket möjligt, har inte så bra koll på fotbollen i den här stan! Fast å andra sidan är det inte en fotbollsstad så det är nog tveksamt att alla var där...

2008-05-04 @ 22:21:26
URL: http://standardiserad.blogg.se
Postat av: Anders O

Att du inte har så bra koll på fotbollen i stan kanske säger en del. Vet inte riktigt vad det finns där... Handboll?

2008-05-05 @ 09:32:12
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0