TV4 Skit!

Säg den glädje som varar! Befarade redan i somras att Eurosport skulle lämna mitt kabelnät, men då hade jag som tur var fel eftersom jag inte hade det kabelnätet där Eurosport skulle försvinna. Det var Com Hem som skulle ta bort det och jag har Canal Digital. Tyvärr så var det så att TV4 Sport börjades visas igår på min TV och jag trodde att det var ett misstag. När det var kvar idag så ringde jag och frågade, och de svarade naturligtvis att Eurosport tagits bort från basutbudet och ersatts av TV4 Sport. Jag är mycket, mycket besviken över detta faktum, men jag är också besviken över att vi inte fått någon info alls om att det skulle ske. Vill de svenska bolagen inte ha kvalitetskanaler i sitt utbud eller vad är det frågan om? Jag vill verkligen ha tillbaka Eurosport igen för att det är en bra kanal för det första, och för det andra att TV4 Sport är en av de absolut sämsta TV-kanaler som finns. Gladiatorerna, dragracing och poker... det är ju verkligen sånt man INTE vill se. TV4 Sport är skit, varför inte byta namn till TV4 Skit istället. Medan jag ändå byter namn på saker kan man väl byta Canal Digital till Canal Anal!

Det här är nog inte det sista ni får läsa om detta på min blogg! JAg kommer att fortsätta gnälla om detta ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Köp ett annat abonnemang då. :P För TV4 kommer man aldrig undan. Money goes.

2008-05-13 @ 15:34:23
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0