Ny runda igen

Inatt var det återigen premiär för en runda. Det var vardagsdistriktet som jag delade ut på för första gången själv. Det var lite struligt till och från, mest för att det var måndag och på måndagar kommer Maxi-reklamen. Borde ha delat upp det lite bättre, med reklamen, eftersom vi har två dagar på oss, och jag delade ut det mesta. Blev inte klar förrän kvart över sex, vilket är en kvart senare än vad man ska. Jag tror dock tidningsbärarna har lite överseende eftersom det var min första natt. Annars gick det bra, hittade överallt trots den besvärliga listan. Precis som jag sa igår så kommer det att gå bättre framöver, eftersom man lär sig hur man ska göra för att dela ut mer tidseffektivt.

Nu har jag suttit här flera timmar och inte gjort något vettigt. Lyssnat på radio och spelat wow. Det är helt enkelt dags för frukost (kl 14?) och lite plugga så jag kan känna mig någorlunda nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0