Trevligt slut på dagen

Fastnade lite igår med min gnällblogg om CDON, hade ju ändå tänkt vända på det, för det blev ju bra till slut. Det blev inte bra med CDON, ja har fortfarande inte fått mina skivor, men jag blev gladare åtminstone. Chat under eftermiddagen, där jag fick gnälla av mig lite funkade alldeles utmärkt. Sen så blev det en promenad med Jennie och Ebbe nere på stan, vilket inte händer särskilt ofta men som är trevligt. Drack Chai-latte för första gången på en evighet när vi gick där. Det smakar så mycket jul, tack vare kryddorna. Snart är det dags för mig att skaffa lite chai att dricka här hemma, för det passar så bra under den här årstiden. Mörkt och trist, och chai som är varmt och smaskigt. På tal om jul så är det nog snart dags att plocka fram mitt julpynt, det enda jag har, haha!

Kommentarer
Postat av: AJ

mmm jullatte hehe

2008-11-27 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0