Havsbad

Igår var det första doppet i havet på, ja, jag vet inte hur länge. Kan ha varit år sedan faktiskt, eftersom jag inte direkt hängt särskilt mycket på stranden. Vet inte riktigt varför, men det har bara inte blivit av. Stack ner där på eftermiddagen och badade, kanske i en halvtimme, och det var riktigt skönt måste jag säga. Tompa var också med (det var han som körde, hehe). Sen på kvällen blev det pizza hemma hos honom, och naturligtvis Xbox360. Satt och spelade till halv två på natten, och det var rätt så skoj. Det blev mest bilspel, av någon anledning. Lättsam underhållning liksom... och nu blev jag lite sugen på att spela här hemma också, hihi.

Passade på att sola lite igår också. Har ju fått en hemsk bonnabränna efter att ha jobbat utomhus så mycket. Det kanske inte blev jättemycket bättre, men jag gjorde i alla fall något åt saken. Ska nog sticka ut en stund idag faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0