Tramsig

Fasiken vad tramsig jag var, körde omkring där igår natt och var orolig för att jag inte skulle hitta rätt. Kollade antalet reklamationer jag fått och det var en, bara en! Det var ju riktigt bra faktiskt, helt fantastiskt måste jag säga. Var på kontoret tidigare idag och kollade med nattchefen, det var så jag fick reda på det. Annars så var det som sagt sista natten på den rundan, när jag sa det till nattchefen skrattade han åt mig. Han trodde inte riktigt att det var sista,för alltid så att säga. Nu är det bara ett par veckor kvar innan det är dags för sommarjobbet, ser fram emot det lite grann. Framförallt ser jag fram emot att vara ledig lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0