Julplaner

Vaknade vid kvart i tio kanske, och några minuter senare ringde det på dörren! Det var tydligen farsan som kom och hälsade på, där ser man! Inte varje dag! Snackade lite om det ena och det andra, gav honom min uppsatstext för han verkade intresserad av den. Sa att jag förmodligen kommer att åka ner till Simrishamn nästa helg! Det verkar tveksam om han kommer att vara där då, men jag kommer det ialla fall. Och sen så är det ändrade planer om julafton, det blir inte Ängelholm alltså. Känns ju lite närmare på sätt och vis, lite mer bekant och inte så långt borta, typ... hos Annika i Sjöbo. Juldagen hemma hos Anders Os föräldrar i Tåghusa kanske, åtminstone fram till någon gång på eftermiddagen, sen får man se hur det blir på kvällen. Har blivit erbjuden att se Arn-filmen på kvällen där, men jag känner mig inte så sugen på det. Medeltids-b-rulle, njae... känns osäkert. Lite utgång hade varit trevligt, och då är Tomelilla inte något ställe att vara på, om man nu inte ska till Tingvalla! Men det ska man ju inte... eller?

Kommentarer
Postat av: AJ

Intressant för den trötte kanske?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7140017.stm

2007-12-13 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0