Cykel

Så har ännu en cyklist åkt dit. Jag tänker fortfarande att följa Tour de France oavsett vad svenska journalister säger om att det är den smutsigaste sporten i världen, för det skiter jag i ganska så mycket. Är det inte antalet tester som bestämmer hur många som åker fast? Jag tror nog att friidrott har många dopade också. Dopning (jag har i de tidigare bloggarna skrivit doping, eftersom jag tycker det ligger bättre i munnen) är ett jävla gissel, och jag hoppas de får fast varenda en som sysslar med det, både atleter och de som hjälper till.

Tyvärr ska ComHem ta bort Eurosport från sitt utbud, så då kan jag inte se Touren oavsett. Känns ju rätt så kasst. Istället ska de sätta in TV4Sport, fy fan vad det suger. TV4 bestär ju till 99 procent av idioter, och den siffran höjdes när Jihde gick dit.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Menar du att tv4:s utbud av idioter höjs till 99 komma nånting? För matematiskt sätt kan 100 procentiga siffror enbart nås om hela populationen är idioter. 99 % betyder att minst en av 100 inte är idiot. Därför måste denna icke-idiot sluta för att Jidhe ska höja idiotprocentialen till ett tresiffrigt belopp. Men vänta: inte behöver Jidhe flytta till tv4 för att tv4 enbart ska bestå av idioter. För om hans kollega in spe flyttar ut, består tv4 redan av 100 % idioter.

2007-07-25 @ 22:25:53
URL: http://passagen.blogg.se/da_kratzek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0