Sovmorgon? Icke...

Nähä, man kan tydligen inte få sova ordentligt alla nätter, vaknade redan strax före fem, låg en stud, hörde tidningsbudet (som var oväntat tyst) läste lite i en bok och somnade efter typ en och en halv timme. Sen vaknade jag igen efter någon timme. Såna nätter är tråkiga tycker jag. Idag hade jag ju tänkt plugga en massa och få saker och ting gjort. Ja, det kanske jag får ändå. Måste åtminstone bli klar med ytterligare en uppgift. Måste posta ett brev och lämna några böcker på biblioteket. Ska ju mejla in en grej om jag skrev i tisdags också, hehe... att det tar så lång tid.

Märker att jag skriver en del bloggar just nu. Kanske borde jag lägga ner min tid på lite vettigare saker, hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0