Myspepp

Jag är helt fullständigt galen i Zoo TV live from Sydney. Har tittat på den flera gånger den senaste veckan lite drygt. Kom på mig själv att jag satt och babblade med Anders om den, och började skicka länkar på Youtube. Detta är verket av en besatt man, eller? Jag känner att jag behöver U2 just nu, annars hade jag nog deppat ihop med alla kalla regniga dagar och alla uppgifter i skolan. Imorse när jag satt och pluggade kände jag att jag behövde lite energi, och då satte jag igång One, och låten som kommer direkt efter Can't help falling in love. Tänkte först terrorisera alla med att lägga en video från YouTube här, men jag försöker hålla nere antalet såna videos, för det kan fullkomligt flippa ut och blir galet många. Dessutom är det min fanatism och inte din, och om du vill göra det till din egen så får du faktiskt hitta videon själv. Annars kan du ju faktiskt lyssna på din egen musik och mysa med en kopp kaffe, eller té eller vad du nu dricker eller smaskar på. Vi behöver mys och pepp i höst! Jag hämtar mitt från musiken (för tillfället)!

Kommentarer
Postat av: jennie

ladda ner amy winehouse skiva. Sjukt bra

2007-10-18 @ 13:16:54
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0