Att vara på plats

Pluggandet idag går lite sådär, mest beroende på att jag inte riktigt kan fokusera på vad jag ska göra. Det är lite trist, jag som är ordentligt utvilad idag, trodde jag! Sov lite kasst inatt, vaknade ett par gånger för mycket tyckte jag, menlåg ändå och sussade till nio. Ganska så skönt eftersom jag sovit ännu sämre de två senaste nätterna. Jag behöver verkligen min vila, annars så funkar jag inte ordentligt. Dessutom blev jag lite nedstämd av att det inte står så mycket om 9/11 i mina böcker, vilket precis är det ämnet som jag ska skriva om. Har absolut ingen som helst motivation för att jobba med grupparbetet idag, och det är det här som är det jobbiga med just grupparbeten, man kan inte bestämma sin egen takt. Funderar på att hoppa över föreläsningen imorgon och bara dyka upp till mötet, fast det kommer jag nog inte att göra.

Jag tror jag sätter någon slags stolthet i att alltid vara på föreläsningar. Har aldrig tyckt om att missa någonting. Det kan förklara varför jag blev så sur över att ha missat en när vi skulle ha slutseminariet på sociologin. Fast jag tror nog att det mer hade att göra med att sociologin drog ut så mycket på tiden. Samma sak var det på gymnasiet, och högstadiet. Missade sällan några lektioner, fast det var nog för att jag inte hade något bättre för mig. Idag ska det vara träning, kommer jag att missa det trots att Anders J kanske inte dyker upp? Nja, borde ju egentligen plugga stenhårt för att bli klar med min text tills imorgon, men jag sticker nog dit. Har ungefär ett par timmar till innan det är dags, så lite kanske man får gjort.

Kommentarer
Postat av: Smurfen

Hej! Läser du blondinbellas blogg och isåfall varför? Gå gärna in och läs min blogg "Blondinbella" och svara på frågan =)

2008-04-10 @ 12:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/lillasmurfen
Postat av: Wysteriia

No idea, jag skulle aldrig ha råd med ett par LV så det är inget jag har koll på tyvärr! ^^

2008-04-10 @ 15:56:12
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0