Bra tider

Känns ganska så gött att komma till skolan nuförtiden, blivit bekant med flera stycken som man kan snacka lite med sådär innan lektionen börjar, och i pauserna. Verkar som de gillar att snacka med mig också, och det är ju det som gör hela grejen liksom. Av någon anledning råkar det bara falla sig så att det är fler tjejer än killar jag snackar med. Bara trevligt att träffa nya människor, särskilt såna som tänker lite som en själv. Lite tråkigt att man ska sluta efter våren, för det hade säkert varit kul att stanna i klassen nästa termin också, men så är det väl, allting har sitt slut någon gång. Dessutom är det svårt att hålla kontakten efter att man slutat, ifall man skulle vilja det.

På tal om det, träffade Clara imorse när hon klev av tåget. Pratade inte så hemskt mycket, men hon sa på sitt typiska sätt "Fan vad mycket folk det var på tåget idag"! Jag svarade med något korkat, så som jag brukar göra i situationer där jag inte riktigt vet vad jag ska säga. Men men, det var trevligt att se henne igen, och hon såg inte ut att vilja kräkas över mig, så hon hade det säkert bra.

Verkar komma skapligt bra överens med mig grupp dessutom. Ska skriva lite om terrorism, ungefär en sida sådär inför seminariet på torsdag nästa vecka. Inte så mycket att göra egentligen, men det ska ju göras också. Ska nog skriva ett utkast till det imorgon och ta med till gruppmötet på fredag så får de se det och komma med lite tips om de vill. Känns som det kommer att flyta på ganska så bra det här med grupparbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0