Besviken på CDON

Fick till slut svar från CDON. Jag förstår fortfarande inte riktigt varför alla produkterna skickades med samma paket, men tydligen har de en cd-avdelning och en bok-avdelning, vilket komplicerar saken. Att de inte skickade ut skivorna berodde på att jag beställt allt med hjälp av e-kort, med begränsad mängd pengar. När de sedan skickat ut mina böcker, reserverade de hela beloppet, vilket innebar att det inte fanns något kvar att reservera till det andra paketet. Dumt att reservera 263 kronor när man bara har för avsikt att dra ungefär 60 från kontot. Att de inte kunde meddela detta tidigare förstår jag inte heller. Nej, jag fick besked om att allt skulle skickas och sen var jag tvungen att vänta nästan en vecka till innan jag får besked. Tyvärr så har CDON de billigaste skivorna (av de jag kollat) på internet, och dessutom jag fraktfritt som student, annars hade jag inte tvekat om att beställa från någon annan butik.

Nåja, det blev inga skivor den här gången. Ska vänta med att beställa ett tag till tror jag. I vilket fall som helst är jag besviken över hur CDON skött det här. Riktigt dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0