Mer jobb? del 3

Idag så har jag varit ute och träffat personalchefen på tidningsbärarna igen. Har nu en runda över jul och nyår, och eventuellt en runda precis innan den, beroende på om jag vill ha den eller inte (här nämligen inte bestämt mig ännu. Dessutom så frågade hon (chefen) om jag ville hoppa in på det första distriktet jag gick på, eftersom budet där blivit sjuk. Jag tackade ja! Det var ju faktiskt det som var min intention från början, att inte jobba konstant som tidningsbud, utan bara hoppa in lite då och då. Det är dock perfekt att jag ahr bil just nu, eftersom jag då kan köra ut till rundan med vagnen. Hade från början tänkt cykla ut med vagnen, men eftersom ett fäste rostat fast så gick det inte att fästa fast den vid cykeln. Då sket jag i det och packade ner vagnen i bilen istället. Om det överhuvudtaget blir av så blir det nog bara inatt, jag tänker inte göra en vana av att köra bil. Lite svårt eftersom man inte har någon heller, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0