Avklarat

Så var julhandeln avklarad, för den här gången. Strax ska jag sätta mig i soffan och mysa med lite glögg (alkoholfri) och ett par pepparkakor, eller fler som det lätt blir. Har bunkrat upp med några clementiner och julmust dessutom, så man kan sitta och proppa i sig hela kvällen. Käkade dock pizza med farsan nyss, så särskilt mycket proppande blir det nog inte. Man får passa på att ta det lugnt nu, för det lär bli lite stressigt imorgon. Ska åka tåg till Ängelholm och fira jul, och det lär ju inte vara sparsamt med folk på tåget. Men men, är det jul får man väl lida! Skämt åsido, det kommer säkerligen att bli trevligt!

Mycket folk var det på stan idag, men jag kände mig trots det inte särskilt stressad. Köpte saker som jag aldrig köpt förut, så det var lite ovant, men det gick bra ändå. Det var inte så mycket man skulle köpa så det gick snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0