Inget ämne precis...

Var faktiskt och tränade idag, jajamensan! Anders J och jag var och skaffade nytt, alternativt förnyade träningskort på Friskis & Svettis! Det kändes att man inte varit och tränat på ett tag, men det känns gött att börja igen på något vis. Planerade att gå och träna igen på fredag, den elfte januari. Min ena lillebror fyller år den dagen. Var nyss och skickade iväg ett gratulationskort. Har nog haft lite dåligt samvete för att jag inte ens försökt hålla kontakten, men nånstans ska man ju börja. Ska knåpa ihop ett brev snart också och skicka till båda två, jag tror att det är dags minst sagt.

Annars hade jag tänkt dra igång med lite städning nu. Min lägenhet är ganska så smutsig vid det här laget. Dammråttorna är så stora så att man drömmer mardrömmar om att de äter upp en, hahaha. Drömde att jag var riktigt arg och slog med kastruller mot andra kastruller för att jag var arg. Skulle äta jättestora flintastekar men de var inte färdiga, så jag blev förbannad för ingen brydde sig om jag dog av matförgiftning. Andra konstiga saker drömde jag också, som jag kom ihåg, vilket inte händer så ofta.

Käkade falafel idag också. Passade på när jag och Anders J var ute och flängde. Det var ingen vidare, de i Malmö är mycket bättre. Fast det var mättande, en liten stund, börjar redan bli hungrig. Jag gissar att det är träningen som gör det. Det är ju ganska så vettigt, fysiskt aktivitet gör att man måste få i sig mer energi helt enkelt. Men, städa först lite och sen äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0