Däckad

Oj oj, snacka om att däcka. Jag hade kommit hem, ätit lite grann, kände mig lite trött så jag bestämde mig för att pausa i sängen en stund. Det tog inte lång tid innan jag var totalt utslagen, och sen när jag skulle upp igen så var det hur segt som helst. Känner inte att jag lider av någon extrem sömnbrist annars, så det beror kanske på något annat. Stack faktiskt ut till Bäckhalladalen och sprang ett par varv efter jobbet. Det var så mycket jag orkade, sen så sa mina ben nej till ytterligare tortyr. Jag tror jag kanske är så trött tack vare det. Idag har jag ändå varit skapligt pigg, och haft fullt upp. Bästa vädret sedan i tisdags förra veckan (på jobbet) så jag kunde ha på mig den alldeles för stora västen vid ett par tillfällen. Hatar den västen, ska se om jag kan skaffa en annan. Lyckades fixa ett par nya byxor, och ett par regnbyxor idag. De jag hade tagit var alldeles för stora.

Imorgon bär det av hemåt igen, sen så åker jag torsdag för att fira midsommar. Det ska bli trevligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0