Inlämnad och klar!

Nu är jag äntligen fri från skolan! Hur känner jag mig då? Jo, lite som vanligt!  Det har precis börjat sjunka in kan man nog säga. Lugnet över att inte ha något att behöva göra, tentor att skriva, böcker att läsa eller föreläsningar att åka till. Nu kan jag slappa några dagar, och det känns bra.

Var inne i Malmö och fixade lite med min text, inte så mycket men så att den blev aningen bättre i alla fall. Är inte jättenöjd med den, och jag tror det blir den sämsta tentan den här terminen. Träffade Johan på biblioteket också, han satt och gjorde det sista på sin termin, en redovisning imorgon. Jag är glad över att vi slipper ha redovisning nu, en gång är mer än tillräckligt. Vi hade nog aldrig redovisningar i sociologin, och jag tror att det är ovanan vid det som gör att man tycker mindre om det. Har förvisso aldrig tyckt om det heller...

Träffade Ulrika från kursen när jag skulle sticka hem. Nu var det visserligen inte så slumpartat som det kanske låter, utan jag ringde och frågade om hon ville käka falafel med mig innan jag skulle åka hem. Så det gjorde vi en stund, och det var nog första gången som jag verkligen pratade med en annan person sedan i fredags (messenger räknas inte) eftersom jag suttit inne och skrivit tenta hela tiden (med många pauser som jag tidigare skrivit).

Sex dagar till jobbet börjar! LEEEDIIIG!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter skönt o va klar me tentan...ja har latat mig hela helgen så de får ja ta igen nu men men har ju bara mig själv o skylla:) Hoppas du får en trevlig ledighet! Ha de bra

2008-06-03 @ 15:28:44
Postat av: Malin

Härligt att du är färdig!!

Jo de e klart vi ska grilla :)
Bara att komma över eller slå en pling.

Mjae, jag söker arbete för fullt, men de verkar inte löna sig.

2008-06-04 @ 11:50:07
URL: http://devilian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0