Seg tenta

Måste säga att den här tentan är den jobbigaste den här terminen, känns det som. Jag kan nästan omöjligen komma på vad jag ska skriva om. Det är så att man ska "diskutera" någonting, och det enda jag åstadkommit hittills är uppräkning av saker, känns det som. Det är inte så att vi ska skriva enormt mycket om ämnet, grejen är den att man inte vet vad man ska skriva överhuvudtaget. Ok, jag kanske skulle kunna skriva massor om handel och produktion, men jag har svårt för att diskutera ämnet. En viss grad av frustration byggs upp, delvis för att det är så tråkigt, delvis för att det är så jobbigt men framför allt eftersom det är så fint väder och att jag verkligen måste sitta härinne och skriva den här smörjan. Ok, jag kanske tar det här på lite för stort allvar. Kanske borde jag bara skriva ner lite bullshit och hoppas på det bästa. Med mina år på högskolan så blir det i sämsta fall bra bullshit.

Jag vet, det här är en massa gnäll bara. Egentligen vet jag vad jag ska skriva, det är bara så att jag inte orkar göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0