Missnöjd med CDON

Var ordentligt irriterad tidigare idag. Det var så att jag i måndags förra veckan beställde några skivor och ett par böcker från CDON. Böckerna fick jag ett par dagar efter, vilket var alldeles utmärkt. Skivorna däremot, har fortfarande inte kommit. Igår så skickade jag iväg ett meddelande till företaget, och undrade när de tänkt skicka mina skivor, eftersom de verkar ha legat i lager ända sedan i onsdags förra veckan. Fick sedan svaret att de skulle skickas så fort som möjligt eftersom de var i lager. Jag är oerhört missnöjd med bristen på information. Varför blev de försenade, och varför dröjer det mer tid än vad det borde? Jag har starka funderingar på om jag ska beställa från den sajten igen. Jag vill ha koll på var MINA saker, som JAG köpt och redan betalat befinner sig någonstans. På andra ställen kan man följa beställningen ganska så bra, men inte på CDON. Det är bara till att hitta något annat ställe att köpa sina skivor på i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag tycker CDON brukar vara bra, men det där lät ju inte alls bra... :S

2008-11-26 @ 22:01:12
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0