Besök och utgång

Idag har varit en riktig förberedelsedag. Eftersom jag ska ut ikväll så brukar det bli så. Man städar i ordning lite, nu har jag tvättat dessutom, skaffar lite alkohol, det där vanliga. Dessutom var jag och köpte lite underkläder i stan, hehe, det man brukar göra när man ska gå ut. Därför känns det också som att dagen försvunnit utan att man gjort något ordentligt. Och hungrig som tusan är man eftersom det bara ätits mackor i hushållet. Nu är dock maten på gång och jag inväntar min gäst. Det kommer nog att bli lugnt med alkoholen för min del. Dels för att jag är extremt tom i magen och det förmodligen skulle slå väldigt fel. Dessutom så vill jag inte ligga och vara bakfull hela dagen imorgon. Jag ska ju få besök, Josefine kommer hela vägen från Jönköping för att hälsa på. Har planerat att gå till Biljardkompaniet, Banken och till slut Harrys. Får se hur det blir med det, men kul kommer det säkert att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0