Jag hade rätt

Haha, jag hade rätt angående antalet tidningar på min runda. Under mer än en vecka har jag fått en för lite. Vad det var för fel vet jag inte, men idag kom det ett meddelande att det hade varit något fel, och så stod det på bunten att jag skulle ha en tidning mer än igår. Visserligen hade jag börjat räkna tidningarna, men det var förmodligen i listan som jag borde ha räknat. Nu känner jag mig ganska så nöjd med det.

Fick förresten erbjudande om jobb under julhelgen. Mer än två månader kvar tills dess, så det var lite överraskande att det kom nu. Fast å andra sidan är det kanske svårt att hitta vikarier till de dagarna. Inkluderar julafton och nyårsafton, men bara under dessa dagars morgon så det stör inte i något eventuellt firande.

Strax ska jag sticka iväg till skolan för att plugga lite till på mitt paper. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0